søndag 27. januar 2013

Søndag - et glimt av hverdag

Det har ikke blitt så mange innleggene som omhandler nøytral hverdag det siste halve året. Tenkte å bare kjapt innom bloggen for å vise at - joda, faktisk så har vi et vanlig liv med hverdagens sysler!





Det er søndag kveld, og den siste helgen i januar er i ferd med å ebbe ut. Vi har hatt en rolig dag hjemme med aking og kringlebakst. Herr Laura hadde bursdag igår, men da var vi opptatte i badeland - hvor Ingrid virkelig storkoste seg superintenst og ble så sliten at hun sovnet i handlevogna på Rimi etterpå (en vellykket tur med andre ord) - derfor kringlebakst dagen derpå. 







En fin helg.

Ellers så vet vi nå litt mer om hva som gikk galt under svangerskapet med Lillegutt. Jeg tror nok at jeg kommer til å skrive litt om det i et eget innlegg ved en senere anledning.
Nå er det leggetid.
God natt.










2 kommentarer:

  1. Kjære gode deg! Ble så gla for den lille hilsenen inne på bloggen min - har savnet det, det skal jeg ærlig innrømme :) men så vet jeg jo at du er opptatt i tankene, og jeg forventer det aldri - så er det sagt. Uansett - nå popper jeg innom deg igjen, og det gjorde godt å lese litt om hverdagen din - og at dere hadde en fin helg. Snart er det helg igjen og jeg håper den blir like fin :) Kanskje både godt og vondt at dere nå vet litt mer, men jeg håper det vil gi dere fred.....Tenker ofte på deg og du er i mine bønner. mange klemmer med ønske om en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Godt å høre om de gode stundene. Håper det blir mer og mer av de fremover :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til meg!