tirsdag 14. februar 2012

Familien Syk

Har tilbrakt de siste 8 dagene med en lungelidelse a la astma. Feber og slapp og hele pakka. Brystet er helt tett av slim som jeg ikke klarer å hoste opp. En skrekkelig utmattende tilstand. Nå er også herr Laura rammet, skjønt av en litt mildere variant. Ingrid har også hatt sin tørn i helgen. Så i går hadde vi familieutflukt til legekontoret. Legen sa at jeg hørtes ut som en astmapasient, så det står ikke så bra til nedi der.. Ble satt på lungebetennelse/ bronkittmedisiner. Håper det tar den uinviterte "gjesten". Skal prøve meg en tur på jobb i morgen. Er 50% sykemeldt ut uka.

Setter inn et par bilder av senge-trappa som min handyman snekret. Er han ikke flink?







Han skulle nok ha vært snekker...



1 kommentar:

  1. Åh, stakkars dere! God bedring til hele familien!!

    Kjempefin stige, den er det sikkert stas å klatre opp og ned på! Også er det gull verdt å ha en handyman som har lyst til å lage ting til familien sin :-)

    Klem fra KristinB

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til meg!