søndag 12. januar 2014

Venting...

39 + 1





Det er det dagene går i for tiden. Venting, venting og atter venting.

39+1 idag og lite tegn på at ting er på gang. Tidligere i uka ble jeg plutselig kvalm, såpass kvalm at jeg måtte kaste opp litt. Kun en gang også ferdig med det. Fikk litt forhåpninger, for begge mine tidligere fødsler ble faktisk innledet med en plutselig, rask forbigående kvalme ca et døgn før riene startet. Men; dagene gikk og ingenting skjedde. Ingen kynnere, ingen murringer... Bare vondt bekken og usannsynlig trøtt! Men til tross for det er jeg mye våken på nettene.
Til onsdagen skal jeg på sykehuset og få en vurdering på tingenes tilstand. Det blir veldig spennende å se hvor moden jeg har blitt. Det kan bli aktuelt med igangsetting, men det får tiden vise.

Nå har det endelig blitt et værskifte. Idag er det et hvitt dryss med snø ute og 4-5 kuldegrader og sol! Kom meg ut litt og snakket med naboer mens Ingrid akte og koste seg. Deilig med frisk luft, blir mye innesitting for tiden.









4 kommentarer:

  1. Så spennende på onsdag . Alt godt og lykke, lykke til med alt fremover !! L

    SvarSlett
  2. Ikke lenge igjen nå :) Hold ut! Tenker på deg og sender opp en bønn om en fin fødselsopplevelse. Lykke til :) Gleder meg til innlegg om at lille er kommet til verden! <3 klem din vei

    SvarSlett
  3. Å så spennende! :D Give me a call om du gidder etter onsdag da! :D

    SvarSlett
  4. Høyres spennande ut! Dei siste vekene er alltid spesielle. Trur gjerne eg var meir utålmodig enn kona...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til meg!