søndag 7. august 2011

Sommerminner

Sommaren er kort
Det meste regnar bort

Man kan vel si at dette har gjeldt i aller høyeste grad for denne sommeren..! I overkant mye regn, men noen fine dager har vi jo også hatt.
Jeg kan jo ikke unnlate å trekke fram det som ble spesielt for denne sommeren, nemlig Da Norge plasserte seg på terrorkartet. Den forferdelige tragedien på Utøya og det som skjedde i Oslo rystet meg og har preget mye av min sommer. Jeg kjente ingen av offerene, men jeg tenker på dem og på deres etterlatte...

Ellers startet vi ferien med en uke på Hvaler. Der hadde vi mye fint vær, tur til Strømstad, turer i båt og krabbefiske.


Etterpå gikk turen til hjembygda. Og der var vi nesten 3 uker. Deilig! Datteren vår koste seg med søskenbarna sine hver eneste dag. Vi hadde også 3 dager i Kragerø. Setter inn noen bilder og lar dem tale for seg. Sommerferieslutt rører alltid ved en vemodig streng i meg. Jeg forlater familien min (altså ikke mann og barn, men søstre, mamma, øvrig familie). Man må på jobb igjen. De blanke dagene er over. Mørket tar over for lyset. Jeg er veldig glad i høsten. Men sensommeren er for meg vemodig.







    L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til meg!