mandag 18. juni 2012

Kooose seg-liste



  • 50% sykemelding! Hvilken luksus, hvilken deilig følelse det er! Alenetid der jeg kan senke skuldrene og bare slappe av. Og også ha tid - og ikke minst overskudd - til å kunne gjøre litt i huset. Det er også en psykisk påkjenning å se at huset bare gror til av støv og møkk og rot. Hybelkaniner som virvler rundt føttene mine når jeg går over gulvet og klesvask som hoper som opp som fjell i skittentøyskorga...
  • Fravær av kvalme. Er jeg ikke sliten er jeg ikke kvalm.
  • Det regner, men dog - det er sommer! Det lukter gress og blomster og det er ikke såååå lenge til sommerferie.
  • Det er utsikter til at herr Laura kan få mer dagtidsarbeid, ergo blir ikke jeg alene hver kveld.
  • Snart skal jeg rigge meg til i sofan med en kopp cafe au chocolat (er ikke så veldig i kaffemodus for tiden, derfor en sånn variant til kos) og har også kostet på meg et nytt interiør-blad som jeg kan drømme meg bort med.
  • Frø i magen. Et lite menneske som ligger og klargjør seg til å komme ut og hilse på mamma og pappa og storesøster!  Har ikke vært på første kontroll ennå, så det hele har fortsatt et slør av uvirkelighet over seg.... men det er jo noen der inne.... Om en uke får vi kanskje høre!



2 kommentarer:

  1. Fin liste, og bra å ha evnen til å se de gode tingene i livet :-) Når trøttehten og kvalmen er lammende og rotet vokser en over hodet er det lett å bli pessimistisk. Godt at du med halv sykemld føler du får overskuddet tilbake igjen!!
    Spennende med kontroll om en uke - lykke til! Klem fra KristinB

    SvarSlett
  2. Det var godt og høre :) Kose deg, og nyt det! Det er så vel fortjent. Håper herr laura snart kan få seg bygdejobb jeg da, så dere kommer HJEM! :) <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til meg!