mandag 29. april 2013

Vårpuss på graven




I helgen har vi endelig kunnet plante ut friske blomster på graven igjen.
Det er fortsatt litt frost på natten, men ikke så ille at vårblomstene dør. Vi valgte lyseblå stemorsblomster som vårpynt for lillebror. All snøen er vekk og jorda var fin og løs å grave i.





Jordhaugen over graven er ganske stor. Vet ikke om denne kommer til å sige eller om den må spas vekk etterhvert. Ingrid og pappan mente hvertfall at de måtte lage noe av jordhaugen, så da forvandlet de den til et hjerte.




Motsol - men dog. Fint og vårlig ble det tilslutt. Vi fikk også satt opp gravlykten. I vinter har vi bare hatt en liten Plantasjen-sak, men nå har vi altså fått opp en skikkelig gravlykt som ikke ruster og som har plass til et stort lys som brenner lenge.














4 kommentarer:

  1. Så fint dere har gjort det i hagen til lillebror <3

    SvarSlett
  2. Så fint det er på grava til lillegutt:) Også så koselig d ble med det store hjertet <3 det var en god idé å bruke jordhaugen til! :) Mvh Marit:)

    SvarSlett
  3. Så herlige de to som lagde hjerte av jordhaugen - og så flott at dere pynter med lyseblått på graven....Jeg har tenkt mye på deg i det siste. Går det fortsatt litt opp - eller går det også litt ned? uansett hvordan det går, så husk på at dette tar tid og det må ta den tiden det tar...ingen skal dytte...og en dag der fremme vil du kunne se tilbake på alt og se at du kom gjennom, tross smerten og det vanskelige, så kom du gjennom. Mange klemmer til deg med ønske om en god ny uke.

    SvarSlett
  4. Så fint dere har gjort det hos lillegutt. ♥
    Jeg titter inn hos deg hver gang du skriver et nytt innlegg, og jeg har tenkt mye på deg og dere i det siste. Men jeg får ikke alltid satt meg ned å skrivet til deg.

    Jeg tørket tårene når jeg leste 8 mnd. innlegget ditt, og kjente meg så godt igjen i det du skrev. Om den ensomme sorgen, og om dagene som fortsatt er tunge og vanskelige, når hverdagen er tilbake hos "alle andre"... Om sorgen som kommer og går, men som aldri, aldri forsvinner...

    Tusen takk for fine ord. Det varmer. Det er godt å vite at noen heier, når ting er vanskelig. Og det er ikke så lett å ha det vanskelig, når "alle" forventer at man skal være lykkelig og glad.

    God klem til deg med ønsker om en fin uke ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til meg!