mandag 13. mai 2013

Langhelg og tur til Gøteborg




En langhelg er forbi og den har vi virkelig fått utnyttet på beste vis! Vi ble bedt med til Gøteborg av naboene våre som har en gutt på Ingrid sin alder, og det ble en helg med opplevelser, input og mye morro. Av og til er det nødvendig å få en liten ekstra puff for å komme seg ut av et mønster, og en "innbydelse" til å joine en reise er lettere å hoppe på enn å komme på det selv - og faktisk få fingeren ut og GJØRE det! 
Vi hadde uansett en veldig hyggelig tur, og dette var virkelig noe vi trengte alle sammen. Vi fikk oppleve både Liseberg og Universeum, og det var ikke bare barna som hadde det gøy der. Været var også ganske bra; tidvis litt blåsete og kaldt, men også tidvis sol og deilig mai-varme. Gøteborg er en fin og koselig by og kan absolutt anbefales et besøk!

Ville egentlig legge inn noen bilder fra turen, men det viste seg at minnebrikken i kameraet var ødelagt! Heldigvis er bildene blitt lagret på internminne, men vi finner ikke fram dit... Hmmm, får se om jeg får legge inn bilder senere.

Så er det mandag igjen da...Og regn. 
Men til helgen er det atter en ny langhelg og 17.mai på fredag. Store sjanser for at det blir Vestfold den helgen. Og torsdag skal jeg på jobbintervju! Håper at det blir en forandring på jobbsituasjonen min nå. På det ene eller det andre viset... Jeg er virkelig helt ferdig  med den jobben jeg har i dag. Motivasjonen er helt borte og mentalt har jeg lagt den bak meg og blikket mitt er rettet mot nye horisonter. Ukjente horisonter...

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til meg!